اعطای وام برای رونق بازار مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 157
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که مستحضر هستید یکی از سیاست های مناسب اتخاذ شده برای شوک دادن به بازار مسکن و افزایش تحرک در خرید و فروش واحدهای مسکونی و معاملات مسکن افزایش مبلغ تسهیلات و وام به خانه اولی ها بود که در نهایت این بودجه برای خرید خانه کمک بسیار مناسبی می باشد و کمبود بودجه مورد نظر را در موارد زیادی جبران می کند.

با افزایش بودجه تسهیلات که درصد بالایی از قیمت خرید خانه را در برمی گیرد البته اگر قیمت خانه متعادلو ثابت بماند و خانه در منطقه ای واقع شده باشد که قیمت خیلی بالا نباشد و بتوان به راحتی به خرید یک آپارتمان هرچند کوچک اقدام کرد.

البته گفته می شود که افزایش تسهیلات و مبلغ وام چون با سرعت کم وارد بازار می شوند فرایند خاصی را در بازار ایجاد نمی کنند اگرچه برخی برخلاف این عقیده معتقدند که بازار مسکن دارای تحرک بیشتری شده است و بسیاری از افراد در این زمینه خرید و فروش و معاملات بیشتری را انجام داده اند.

تسهیلات وارد شده به بازار مسکن برای خانه اولی ها افرادی با بودجه و مبالغ کم وجوهی بسیار مناسب جهت خرید خانه پدید می آورد و می توان با توجه به سرمایه گذاری مناسب انواعی از واحدهای مسکونی خوب و خانه های ایده آل را با شرایط مناسب خریداری کرد.

کلمات کلیدی: بازار مسکن، واحدهای مسکونی، خرید خانه، خرید آپارتمان، قیمت خانه، افزایش تسهیلات، افزایش خرید و فروش، ماعملات مسکن، خانه اولی ها، خرید و فروش واحدهای مسکونی، واحد مسکونی خوب

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com